Make a wish

|
Πριν λίγο μπήκα σπίτι. Είχα πάει σινεμά, στο "New York, I love you". Δε ξετρελάθηκα, αλλά εντάξει. Μέσα στην ταινία λοιπόν, ειπώθηκε η ατάκα "make a wish". Συνηθισμένη, πάρα πολύ συνηθισμένη θα έλεγα. Αλλά δεν ξέρω γιατί μου κόλλησε.
Τις προάλλες κιόλας, με είχαν ρωτήσει τι εύχομαι για το 2010. Wish κι αυτή λοιπόν. Και ζήτησα τα συνηθισμένα και tres banal που λένε όλοι. Αυτά ήθελα όμως. Κι αυτά θέλω. Θέλω και πολλά ακόμη βέβαια, αλλά δεν είναι πρώτα στη λίστα μου I guess.
Τελοσπάντων, εκεί που ήθελα να καταλήξω... Διάβαζα τα tweets της Σωτηροπούλου. Και σε ένα από αυτά έλεγε: "παρακαλούνται οι losers να αποχωρήσουν απο τη ζωή μου. Ευχαριστώ".
Άγιε μου Βασίλη, κι εγώ το θέλω αυτό. Πάρτους από το χεράκι και πήγαινε τους σε ένα μέρος μόνους τους να μιζεριάσουν, ειλικρινά δηλαδή. Please, please, please, please.

Ευχαριστώ.

0 replies:

Post a Comment

...say what?