Post.60 - 100 facts about me: part I

|

"Κωλοβαράω που κωλοβαράω, δε κλέβω καμμιά ιδέα από άλλους", σκέφτηκα. Και για να γίνω πιο συγκεκριμένη: το "100 facts about me", που'ναι και πολύ της μοδός, το'κλεψα χωρίς καμμία ενοχή από τον κύριο moloch82 και τη δεσποινίδα pooka που μόλις ανακάλυψα και τους ευχαριστώ κιόλας.
Post 60 λοιπόν και 100 facts about me, τώρα.

1) Σε 6 μέρες γίνομαι 26. Ναι, στις 24 Γενάρη.
2) Με βάφτισε "Marcy_Cloud" ο Σ. Το nickname μου είναι απλά το πραγματικό μου όνομα. Για την ακρίβεια τα πραγματικά μου ονόματα, μιας κι έχω δύο. Νεφέλη-Μαρκέλλα.
3) Ναι, τη γιαγιά μου την λέγανε Νεφέλη. Ψέμματα! Τη λέγανε Νεφέλη-Λωραίνη. Και ήταν από την Καρδίτσα. Τρελό????
4) Το Μαρκέλλα μου το 'δώσαν για να ευχαριστήσουν και τον παππού, τον Μάρκο. Μη πείτε ότι έπρεπε να τον λένε Μάρκελλο. Μάρκο τον λέγανε και τέλος.
5) Είμαι Υδροχόος με ωροσκόπο Υδροχόο. Πιο Υδροχόος, δε γίνεται!!!
6) Πάντα ξεχνούσα τι ωροσκόπο έχω και το ξανακοιτούσα. Τώρα το έμαθα. Δεν ήταν δύσκολο τελικά.
7) Δεν έχω ιδέα από ζώδια, αλλά όταν μου μιλάει για αυτά κάποιος που "ξέρει", κάνω ότι τον ακούω με μεγάλη προσοχή.
8) Δε μου αρέσουν τα μαθηματικά. Ποτέ δε μου άρεσαν. Βλέπω μαθηματικά και βγάζω σπυριά.
9) Στις πανελλήνιες έγραψα 4 στα μαθηματικά κατεύθυνσης. Τα τελευταία 3 χρόνια του Λυκείου, διάβαζα ΜΟΝΟ μαθηματικά.
10) Μετά από 3 χρόνια αιτήσεων, φέτος με πήραν στο Ανοιχτό Πανεπιστήμιο για μεταπτυχιακό.
11) Έχω ξανακάνει ένα παρόμοιο post το Δεκέμβρη του 2009, αναφέροντας κάποιες από τις παραξενιές μου.
12) Όσες φίλες είχα μικρή, ήταν ασχημούλες. Οι γονείς μου και ο αδερφός μου με κορόιδευαν ότι τις διάλεγα επίτηδες, για να είμαι η πιο ωραία. Στεναχωριόμουν.
13) Μια πρώην φίλη μου, μου'πε την ατάκα: "όταν σε γνώρισα, είχα ενθουσιαστεί. Τώρα σε συνήθισα". Αυτή ήταν η τελευταία φορά που μιλήσαμε.
14) Μετά τα όσα ακολούθησαν στη ζωή μου, την εκτίμησα αυτή την ατάκα, της πρώην φίλης μου. Ειλικρινέστατη.
15) Ο αδερφός μου είναι μουσικός. Εγώ δεν ξέρω να αναγνωρίζω ούτε καν τις νότες.
16) Επίσης ο αδερφός μου είναι Υδροχόος με ωροσκόπο Υδροχόο. Τώρα το ανακάλυψα.
17) Έχω μια ανηψιά, 14 μηνών. Την υπεραγαπώ. Σήμερα που διαπίστωσα ότι δεν με θυμάται και κλαίει, επίσης στεναχωρήθηκα.
18) Ο πατέρας μου είναι workacholic. Με εκνευρίζει. Παρόλα αυτά, τον θαυμάζω περισσότερο απ'όσο θέλω να παραδεχτώ για το μυαλό του και τις ικανότητες του.
19) Όλοι οι συμμαθητές μου ήταν πάντα ερωτευμένοι με τη μαμά μου. Ακόμα τη θεωρώ κουκλάρα, κι ας λέει ότι είναι χάλια.
20) Η γιαγιά μου είναι αλανιάρα και παράξενη. Άλλοι τη λένε ατομάρα. Η κυρά Ζωή με τ'όνομα. Super γιαγιά.
21) Ο θείος μου σκοτώθηκε σε τροχαίο το '96. Από τότε φοράω ΠΑΝΤΑ ζώνη. Π Α Ν Τ Α.
22) Στις 8/8/2006, στις 8+ το απόγευμα, τράκαρα και διέλυσα το αμάξι μου. Έτρεχα πολύ. Δεδομένο: φορούσα ζώνη. Κι αυτός με πρόσεχε.
23) Τράκαρα, γιατί δεν ήθελα να πατήσω μια γάτα. Αυτό συνεπάγεται ότι είμαι φιλόζωη?
24) Λίγες μέρες αργότερα γνώρισα τον Σ. Του'δειξα φωτογραφία από το αμάξι μου. Από τότε με φωνάζει κασκαντέρ. Και γελάω.
25) Γνώρισα τον Σ. στο myspace. Ανέβασε μια φωτογραφία που ήταν στη Μύκονο. Με είδα στο background. Ήμουν εκεί. Στο ίδιο μέρος, την ίδια μέρα, την ίδια ώρα. Τώρα μετράμε σχεδόν 4 χρόνια μαζί.
26) Το αγαπημένο μου φαγητό είναι το παστίτσιο. Κι η κοτόσουπα. Κι οι λαχανοντολμάδες.
27) Δε μου αρέσει το κρεμμύδι. Μαγειρεμένο το τρώω. Το σκόρδο ούτε μαγειρεμένο.
28) Τα 3 αστέρια που έχω tattoo, σημαίνουν κάτι για μένα. Κάτι ΠΟΛΥ σημαντικό.
29) Τις 2 φορές που έχω μεθύσει, δεν ήθελα να με νταντεύουν. Νομίζω ότι και τις επόμενες που θα ακολουθήσουν, επίσης δεν θα θέλω.
30) Το πρώτο τσιγάρο που δοκίμασα ήταν σπίτι μου, μόνη μου. Βγήκα στην αυλή κι έκλεψα ένα τσιγάρο απ΄τη μαμά. Έκανα μια τζούρα και μου'ρθε ο ουρανός σφοντύλι.
31) Έχω πάντα στη τσάντα μου αναπτήρα, παρόλο που δεν καπνίζω.
32) Τρώω τα νύχια μου από μικρή. Όχι επειδή δε μπορώ να σταματήσω, αλλά επειδή αν τα κόψω, πάλι στραβά θα τα κόψω.
33) Μου αρέσει περισσότερο να κοιτώ τη θάλασσα, παρά να είμαι μέσα. Κόντεψα να πνιγώ κιόλας μια φορά, λόγω λάθους του captain. Δικαιολογείται το κασκαντέρ που λέγαμε!!!
34) Όταν κολυμπάω στα "μαύρα" όμως, πολύ φοβάμαι. Σκέφτομαι ότι θα πεταχτεί κανά σκυλόψαρο μέσα από τα φύκια και θα με φάει.
35) Μου αρέσει να τρομάζω κόσμο. Μου αρέσει και να με τρομάζουν. Όχι πολύ όμως. ΜΠΑΜ!
36) Οι φίλοι μου ήταν πάντα σε πλειοψηφία αγόρια.
37) Μου αρέσει να οδηγώ. Ατέλειωτα χιλιόμετρα. ΟΧΙ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ όμως, για διασκέδαση.
38) Γιόρτασα την ορκομωσία μου στο πιο άθλιο μέρος, για να ευχαριστήσω τους φίλους μου. Από τότε δε ξαναπήγα εκεί.
39) Με έχουν αποβάλλει από ιδιωτικό σχολείο χωρίς να φταίω. Ο τότε διευθυντής, όταν ζήτησα να υπερασπιστώ τη γνώμη μου, είπε χαρακτηριστικά: "ότι κι αν πεις, πιστεύω τη καθηγήτριά σου". Δικαιοσύνη σου λέει...
40) Επίσης με πήγαν στη θεούσα διευθύντρια, επειδή μαθεύτηκε ότι τα'χα με κάποιον. Μου'πε ότι οι συμμαθήτριές μου με φθονούν, κι ότι σχέσεις σε τέτοια ηλικία (βλέπε 15), κάνουν μόνο τα μόγγολα. Επίσης πρόσθεσε ότι οι κοπέλες της ηλικίας μου πρέπει να ασχολούνται μόνο με τη ποίηση και τη λογοτεχνία. No comments.
41) Όταν ήμουν πιο μικρή έλεγα ότι όταν τελειώσω το σχολείο θα κάνω 2 πράγματα: bungee jumpin' και tattoo. Τα'κανα both. Το ένα εις διπλούν.
42) Επίσης όταν ήμουν μικρή έλεγα ότι θα παντρευτώ στα 18.
43) Πιο μεγάλη έλεγα στα 25.
44) Πλέον δε λέω τίποτα. Χο χο χο!
45) Σιχαίνομαι τα μανιτάρια. Όχι τη γεύση τους, την υφή τους. Ιου.
46) Είμαι πολύ οργανωτική. Έχω ήδη σκεφτεί να ξαναγράψω το post από την αρχή, χωρίζοντάς το σε κατηγορίες: οικογένεια, φαγητό, σχολείο. Δε πάω καλά.
47) Ο Διονύσης Τσακνής ήταν συμμαθητής του μπαμπά μου. Σε μια συναυλία μου'χε δώσει ένα λουλούδι. Κοκκίνισα. Τώρα που το ξανασκέφτομαι, έλεος.
48) Σιχαίνομαι τα φίδια. Πιο παλιά μου άρεσαν. Η κίνησή τους.
49) Κατεβάζω πολλές ταινίες και πολλές σειρές. Όταν τις δω, τις σβήνω με τη μια και τις βαθμολογώ στο imdb.
50) Δεν έχω παρακολουθήσει καμμία ελληνική σειρά όταν παιζόταν. Έχω δει κάποιες σε επαναλήψεις.

Κι επειδή κι εγώ βαρέθηκα να με διαβάζω, το part II θα ακολουθήσει δριμύτερο.

Adios.

2 replies:

Unknown said...

Φιλιά στη γιαγιά, λατρευω γιαγιαδες αλανιαρες! =)

t0mm1e said...

τα αγαπώ με πάθος τέτοια ποστ. περιμένω παρτδύο.

Post a Comment

...say what?