Can you see the... sign???

|
Δε πιστεύω στα ζώδια. Δε ξέρω τίποτα για αυτά. Ξέρω μόνο τι είμαι και τι ζώδιο είναι οι κοντινοί τριγύρω μου. Καλά, εννοείται ότι τα διαβάζω πάντα όταν θα ξεπέσει στα χέρια μου κανά περιοδικό, καμμιά εφημερίδα, τέτοια πράγματα. Ομολογώ ότι κανά 2-3 φορές, έχω σοκαριστεί κιόλας από το πόσο μέσα πέφτουν. Αλλά έτσι, επειδή πέσανε στα μάτια μου (να'ναι καλά η Peta_'LLou), το ποστάρω, γιατί είναι και πολύ της μόδας. Συνοδεύεται με ένα δωράκι, σαν αυτά του minus, που πολύ μου αρέσουν. By the way, Fibs, σου λύνω όλες τις απορίες μονομιάς φίλε μου. Κι ας τονίζω ότι δεν το'χω με τα ζώδια.

Ξεστραβώσου._

Είσαι ο καλύτερος φίλος του ζωδιακού. Οι κοινές αντιλήψεις, κοσμοθεωρίες, πιστεύω, κοινωνικές ευαισθησίες, στόχοι, όνειρα μπορούν σίγουρα να σε φέρουν πιο κοντά σε κάποιον που σε ενδιαφέρει. Ανήκεις στην λέσχη που οι συντροφικές σου επιλογές μοιάζουν πολύ συχνά τουλάχιστον εκκεντρικές για τους άλλους, ή το λιγότερο διαφορετικές. Σημασία για σένα έχει η ιδιαίτερη προσωπικότητά του άλλου και όχι η ταξινόμησή του από τον πολύ κόσμο. Η αχίλλειος πτέρνα ωστόσο στις κατ΄εποχάς σχέσεις σου είναι η αυτόματη εμπιστοσύνη που δείχνεις στους άλλους. Χρειάζεται να μάθεις ότι κάθε λαμπερή προσωπικότητα δεν οδηγεί σίγουρα στην ισορροπία, αλλά μπορεί να γίνει μια θλιβερή ιστορία παραπλάνησης και απώλειας. Ακόμα κι έτσι όμως σπάνια μεταμορφώνεσαι σε κυνικό, αφού αυτό που σε ενδιαφέρει κυρίως είναι η ιδιαιτερότητα του άλλου και τα χαρακτηριστικά που δεν βρίσκεις εύκολα σε άλλους.

Μπορείς πανεύκολα να οδηγήσεις μια σχέση στην κατάρρευση εάν αρχίσεις να συνειδητοποιείς ότι δεν υπάρχουν περιθώρια εξέλιξής της. Όταν είσαι ερωτευμένος έχεις την ικανότητα να ανταποκρίνεσαι συναισθηματικά παρόλες τις φήμες για το αντίθετο, αλλά εκτός από αισθήματα χρειάζεσαι επίσης- και μερικές φορές περισσότερο - τον διανοητικό ενθουσιασμό, τη συγκίνηση που προκαλεί ένα ευφυές μυαλό. Μερικές φορές αυτοί που θέλουν να πλησιάσουν τη καρδιά σου και το μυαλό σου θα πρέπει να διαθέτουν στρατηγική και επιμονή.

Όσοι ήταν μέχρι τώρα δυσεύρετοι και ξινοί τώρα σου χτυπάνε την πόρτα. Ακόμα και οι ηλίθιοι από τους οποίους προσπαθούσες να ξεφύγεις μοιάζουν λιγότερο απειλητικοί. Ναι στην οικειότητα και το κοντά, αλλά παραμένεις πάντα Υδροχόος μην ξεχνιόμαστε.

0 replies:

Post a Comment

...say what?